Hinnat

  • Hinnat ovat euroissa ja sisältävät 24 %:n arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

  • Tilaukseen lisätään toimituskulut.

Maksuehdot

Ennakkomaksu/Tilisiirto

  • Maksat tilauksesi ennakkoon tilillemme 405500-189213 IBAN FI5540550010089213 BIC HELSFIHH Aktia Säästöpankkiin. Maksusuorituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta. Maksusuorituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen mahdollisimman pian. Merkitse verkkokaupan lähettämä tilausnumero ja nimesi viestikenttään, jotta voimme kohdistaa maksun oikealle asiakkaalle. Jos tilaus maksetaan Aktian kautta, maksu näkyy meillä välittömästi. Muiden pankkien kautta tehdyt maksusuoritukset näkyvät meillä 1-2 arkipäivän kuluessa.

Toimituskulut

  • Toimituskulut ovat 2,00€

  • Yli 30€ tilaukset ilman toimituskuluja.

  • Tilauksella ei alahintarajaa.

  • Kaikki toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä, ellemme sovi muusta toimitustavasta.

Toimitusaika

  • Toimitusaika on 1-2 työpäivää maksusuorituksen tultua tilillemme.

  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Toimimme toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

Palautukset

  • Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa. Ota aina yhteys sähköpostitse palautuksiin liittyvissä asioissa. Kirjattuja tai postiennakkopalautuksia ei lunasteta.

Alennuskoodit

Jos teillä on alennuskoodi, kirjoita se maksuvaihtoehtojen sivulle. Silloin se vähennetään automaattisesti loppusummasta.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Tosinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Reklamaatio

  • Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa sähköpostitse.

Ylivoimainen este (Force majeure)

  • Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten luonnonmullistuksesta, sodasta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta meidän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.